Het schouwproces dient ervoor te zorgen dat schepen correct en met de juiste status in de schepenlijst zijn opgenomen.
In samenspraak met RVEN en andere Behoud Organisaties (BO’s) is een aantal eenvoudige criteria toegevoegd om het register van de BO’s in het RVEN register “schoon” te houden. Schepen die niet aan deze criteria voldoen krijgen zowel in de VBB schepenlijst als in het RVEN register de status “Niet Actief”. Deze toegevoegde criteria zijn:
- De status van het schip moet bekend en vastgelegd zijn.
- Het jaarlijks lidmaatschap moet betaald zijn.
- De adresgegevens van de eigenaar moeten bekend en actueel zijn.
Dit is de schepenlijst van VBB, bijgewerkt tot 31-12-2024.
NB De links in de laatste kolommen zijn nog in bewerking.
rven-id | bo | bo-id | bo-status | werf | naam | scheepsnummer | type | categorie | bouwjaar | motor | motorbouwjaar | voortstuwing | materiaal | lengte | breedte | diepgang | uitzondering | gebruik | waardering | waarderingsdatum |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
90 | 2 | 50 | Actief | Hasselt - Van Aller | Antje Drop | HK10 | Botter | 9 | 1885 | Samofa | 1900 | 1 | 1 | 12.3 | 4.2 | 0.7 | 2 | 1 | ||
91 | 2 | 106 | Actief | De Jonge Jelle | UK15 | Botter | 9 | 1908 | Caterpillar 3056 | 2005 | 1 | 1 | 14 | 4.3 | 1.1 | 2 | 1 | |||
95 | 2 | 107 | Actief | Urk | UK213 | Botter | 9 | 1902 | Mercedes | 1974 | 1 | 1 | 13.5 | 4.5 | 0.8 | 2 | 1 | |||
105 | 2 | 95 | Actief | Stavoren - Roosjen | De Jonge Sybren | ST.16 | Staverse Jol | 9 | 1901 | Volvo Penta | 1900 | 1 | 1 | 6.25 | 2.85 | 0.85 | 2 | 2 | ||
148 | 2 | 5 | Actief | Huizen | BU101 | Botter | 9 | 1906 | Samofa | 1900 | 1 | 1 | 13.85 | 4.1 | 0.9 | 2 | 1 | |||
149 | 2 | 6 | Actief | Spakenburg - Nieuwboer | BU112 | Botter | 9 | 1886 | Mercedes 180D | 1970 | 1 | 1 | 13 | 4 | 0.8 | 2 | 1 | |||
150 | 2 | 7 | Actief | Huizen - Kok | BU113 | Botter | 9 | 1908 | Ford | 1900 | 1 | 1 | 13.28 | 4.25 | 0.9 | 2 | 1 | |||
151 | 2 | 8 | Actief | Muiden - t Hert | Trui | BU130 | Botter | 9 | 1875 | Ford diesel 4cyl. | 1977 | 1 | 1 | 13.44 | 4.31 | 0.9 | 2 | 1 | ||
152 | 2 | 10 | Actief | Hasselt | BU16 | Botter | 9 | 1880 | Yanmar 150 D 2:1 | 2004 | 1 | 1 | 11.5 | 3.1 | 0.7 | 2 | 1 | |||
153 | 2 | 12 | Actief | Huizen - Kok | Het houten paart | BU182 | Botter | 9 | 1909 | Mitsubishi | 2023 | 1 | 1 | 14.5 | 4.6 | 0.9 | 2 | 1 | ||
154 | 2 | 15 | Actief | Huizen - Kok | BU32 | Botter | 9 | 1894 | Volvo Penta | 2020 | 1 | 1 | 13.05 | 4.25 | 0.85 | 2 | 2 | |||
155 | 2 | 16 | Actief | Huizen - Kok | BU33 | Botter | 9 | 1904 | FORD | 1900 | 1 | 1 | 13.65 | 4.4 | 0.9 | 2 | 1 | |||
156 | 2 | 22 | Actief | Nijkerk - Nieuwboer | Marianne | BU8 | Botter | 9 | 1880 | British Leyland | 1959 | 1 | 1 | 14 | 4.8 | 0.95 | 2 | 1 | ||
157 | 2 | 24 | Actief | Huizen - Schaap | BU9 | Botter | 9 | 1910 | Yanmar type 4 TNE 98 Diesel 68,5 pk. | 1900 | 1 | 1 | 14 | 4.8 | 0.95 | 2 | 1 | |||
193 | 2 | 37 | Actief | Hasselt - Van Aller | EB51 | Botter | 9 | 1883 | DAF 575 | 1900 | 1 | 1 | 8.9 | 2.55 | 0.5 | 2 | 1 | |||
215 | 2 | 48 | Actief | Joure - Zee, EH vd | Op Hoop van Zeegen | HD82 | Lemsteraak | 9 | 1900 | BMC diesel | 1965 | 1 | 2 | 11.7 | 4.2 | 0.65 | 2 | 1 | ||
221 | 2 | 23 | Actief | Huizen - Schaap | BU89 | Botter | 9 | 1907 | DAF | 1995 | 1 | 1 | 13.5 | 4.25 | 0.9 | 2 | 1 | |||
222 | 2 | 55 | Actief | Harderwijk - Oosting | De Vrouw Hendriekje | HK3 | Botter | 9 | 1905 | Ford | 1900 | 1 | 1 | 11.2 | 4.2 | 0.7 | 2 | 1 | ||
223 | 2 | 9 | Actief | Harderwijk - J.Oost | BU155 | Pluut | 9 | 1942 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 11.2 | 4.2 | 0.7 | 2 | 2 | |||
224 | 2 | 62 | Actief | Stavoren - Roosjen | Hoop op zegen | HL62 | Staverse Jol | 9 | 1901 | Volvo Penta | 2012 | 1 | 1 | 5.7 | 2.1 | 0.65 | 2 | 1 | ||
225 | 2 | 68 | Actief | Monnickendam - Van Goor | HN20 | Schouw | 9 | 1934 | Onbekend | 1900 | 1 | 2 | 8.9 | 3.3 | 0.5 | 2 | 1 | |||
248 | 2 | 77 | Actief | Hasselt - Van Aller | KP32 | Botter | 9 | 1886 | Vetus; type 4/56 | 2022 | 1 | 1 | 12.65 | 4.15 | 0.95 | 2 | 1 | |||
253 | 2 | 79 | Actief | Lemmer - De Boer | Twee Gebroeders | LE10 | Lemsteraak | 9 | 1912 | Crafsman | 2018 | 1 | 2 | 8.25 | 3.1 | 0.65 | 2 | 2 | ||
254 | 2 | 80 | Actief | Echternerbrug - Bos, JJ | De Jonge Steven | LE41 | Lemsteraak | 9 | 1900 | Samofa | 1900 | 1 | 2 | 8.25 | 3.1 | 0.65 | 2 | 1 | ||
255 | 2 | 82 | Actief | Lemmer - De Boer | Presto | LE50 | Lemsteraak | 9 | 1901 | Lister JP | 1952 | 1 | 2 | 11.2 | 3.92 | 0.7 | 2 | 2 | ||
278 | 2 | 88 | Actief | Monnickendam - De Haas | MK63 | Botter | 9 | 1912 | Mercedes diesel | 1982 | 1 | 1 | 13.5 | 4.2 | 0.85 | 2 | 1 | |||
323 | 2 | 98 | Actief | Broekerhaven - Siemen Jordens | De Jonge Rinke | ST36 | Staverse Jol | 9 | 1903 | benzine | 1965 | 1 | 1 | 7 | 2.5 | 0.7 | 2 | 1 | ||
341 | 2 | 114 | Actief | Monnickendam - Kater | De Jonge Hendrik | VD172 | Volendammer Kwak | 9 | 1904 | diesel | 1900 | 1 | 1 | 15.5 | 5 | 1.2 | 2 | 1 | ||
342 | 2 | 113 | Actief | Monnickendam - Kater | VD17 | Volendammer Kwak | 9 | 1919 | Daf 575 | 1900 | 1 | 1 | 14.6 | 5.1 | 0.9 | 2 | 1 | |||
343 | 2 | 115 | Actief | Monnickendam - Kater | VD241 | Volendammer Kwak | 9 | 1911 | Mercedes OM 321 | 1987 | 1 | 1 | 16.16 | 5.02 | 1.12 | 2 | 1 | |||
344 | 2 | 118 | Actief | Monnickendam - Kater | Pieter Bell | VD84 | Volendammer Kwak | 9 | 1917 | DAF | 1900 | 1 | 1 | 15.58 | 5.1 | 1.1 | 2 | 1 | ||
349 | 2 | 119 | Actief | Spakenburg - Nieuwboer | VN4 | Botter | 9 | 1899 | Fiat 55 pk diesel | 1900 | 1 | 1 | 14 | 4.2 | 0.8 | 2 | 1 | |||
369 | 2 | 126 | Actief | Hindeloopen - Wijbrands | De Twee Gebroeders | WR151 | Wieringer Aak | 9 | 1908 | Mercedes | 2022 | 1 | 1 | 10.57 | 4.37 | 0.65 | 2 | 1 | ||
378 | 2 | 138 | Actief | Monnickendam - Van Goor | ZS13 | Botter | 9 | 1870 | Volkswagen | 2003 | 1 | 1 | 13.8 | 4.2 | 1 | 2 | 1 | |||
390 | 2 | 72 | Actief | Huizen - Kok | Janus Kok | HZ108 | Botter | 9 | 1934 | DAF 475 | 1900 | 1 | 1 | 13.5 | 4.2 | 1.1 | 2 | 1 | ||
483 | 2 | 136 | Actief | WR89 | Wieringer Skuutje | 9 | 1915 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 11.4 | 4.8 | 0.9 | 2 | 2 | ||||
490 | 2 | 120 | Actief | Huizen - Kok | VN66 | Botter | 9 | 1902 | Volkswagen Marine SD | 2006 | 1 | 1 | 13.5 | 4.05 | 0.8 | 2 | 1 | |||
498 | 2 | 17 | Actief | Spakenburg - Nieuwboer | BU5 | Botter | 9 | 1889 | Yanmar | 2015 | 1 | 1 | 13.5 | 4.2 | 1 | 2 | 1 | |||
499 | 2 | 19 | Actief | Huizen - Schaap | BU61 | Botter | 9 | 1912 | VW/P 1900 | 1900 | 1 | 1 | 13.7 | 4.5 | 0.9 | 2 | 1 | |||
500 | 2 | 28 | Actief | Huizen - Schaap | De Taaie | HK23 | Botter | 9 | 1909 | Deutz | 1900 | 1 | 1 | 13.4 | 4.3 | 1 | 2 | 2 | ||
501 | 2 | 29 | Actief | Harderwijk - Oosting | EB24 | Botter | 9 | 1916 | Samofa | 1956 | 1 | 1 | 12 | 4 | 1 | 2 | 1 | |||
502 | 2 | 34 | Actief | Huizen - Schaap | EB43 | Botter | 9 | 1913 | Mitsubishi | 1992 | 1 | 1 | 13.55 | 4.1 | 1 | 2 | 1 | |||
503 | 2 | 58 | Actief | Muiden - Pauw | HK89 | Botter | 9 | 1885 | Janmar | 2008 | 1 | 1 | 13.5 | 4 | 1 | 2 | 1 | |||
504 | 2 | 70 | Actief | Hoorn - Gebroeders Kaat | HN3 | Botter | 9 | 1904 | Ford | 1900 | 1 | 1 | 12.1 | 3.95 | 0.9 | 2 | 1 | |||
505 | 2 | 141 | Actief | Wanneperveen - Huisman, Peter | KP36 | Zeepunter | 9 | 1943 | Onbekend | 1900 | 1 | 2 | 6.1 | 1.47 | 0.2 | 2 | 1 | |||
506 | 2 | 99 | Actief | Stavoren - Roosjen | De Jonge Berend | ST48 | Staverse Jol | 9 | 1894 | Volvo Penta | 1975 | 1 | 1 | 6.25 | 2.25 | 0.85 | 2 | 2 | ||
507 | 2 | 101 | Actief | Stavoren - Roosjen | De Jonge Cornelis | ST59 | Staverse Jol | 9 | 1904 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 6.25 | 2.25 | 0.65 | 2 | 2 | ||
508 | 2 | 125 | Actief | Makkum - Alkema | WR12 | Wieringer Aak | 9 | 1898 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 10.6 | 3.4 | 1 | 2 | 2 | |||
509 | 2 | 132 | Actief | Workum - Ulbe Zwolsman, De Hoop | WR48 | Wieringer Aak | 9 | 1909 | Perkins | 1900 | 1 | 1 | 12.6 | 4.3 | 0.85 | 2 | 2 | |||
510 | 2 | 127 | Actief | Hindeloopen - Wijbrands | WR167 | Wieringer Aak | 9 | 1911 | Hanomag | 1975 | 1 | 1 | 11.45 | 4.45 | 0.75 | 2 | 1 | |||
618 | 2 | 67 | Actief | Huizen - Kok | HN11 | Botter | 9 | 1916 | Yanmar | 2010 | 1 | 1 | 13.95 | 4.35 | 0.9 | 2 | 1 | |||
718 | 2 | 39 | Actief | Monnickendam - De Haas | De Beer | EB58 | Botter | 9 | 1919 | Deutz | 1900 | 1 | 1 | 12.9 | 3.6 | 0.9 | 2 | 1 | ||
874 | 2 | 30 | Actief | Harderwijk - Kuijkhoven | EB25 | Botter | 9 | 1895 | Sabb diesel 2cyl | 1900 | 1 | 1 | 12 | 4.2 | 0.7 | 2 | 1 | |||
875 | 2 | 18 | Actief | Enkhuizen - Vooruit | BU59 | Botter | 9 | 1911 | Mercedes | 1900 | 1 | 2 | 13.5 | 4.2 | 1 | 2 | 1 | |||
1.114 | 2 | 40 | Actief | Hoorn - Gebroeders Kaat | HK62 | Botter | 9 | 1886 | Mercedes OM636 | 1900 | 1 | 1 | 12 | 3.85 | 0.8 | 2 | 2 | |||
1.181 | 2 | 25 | Actief | Durgerdam - Kater | EB1 | Botter | 9 | 1885 | Samofa | 1962 | 1 | 1 | 13.55 | 4.1 | 1 | 2 | 1 | |||
1.182 | 2 | 32 | Actief | Kampen - Schepman | EB39 | Bons | 9 | 1913 | Mitsubishi | 2001 | 1 | 1 | 12 | 4 | 0.8 | 2 | 2 | |||
1.335 | 2 | 60 | Actief | Huizen - Kok | HK98 | Botter | 9 | 1919 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 12 | 4 | 0.8 | 2 | 2 | |||
1.393 | 2 | 90 | Actief | Durgerdam - Kater | Vrouwe Elizabeth | RD28 | Botter | 9 | 1909 | Nanni | 1966 | 1 | 1 | 12.7 | 3.9 | 0.9 | 2 | 1 | ||
1.449 | 2 | 84 | Actief | Lemmer - De Boer | De vijf gebroeders | LE74 | Lemsteraak | 9 | 1900 | Bolinder 4cyl | 1900 | 1 | 2 | 11.4 | 4.2 | 0.9 | 2 | 2 | ||
1.534 | 2 | 96 | Actief | Stavoren - Volharding | De Jonge Hoijte | ST16 | Zeeschouw | 9 | 1938 | Yanmar | 2000 | 1 | 2 | 11.4 | 3.8 | 0.9 | 2 | 1 | ||
1.542 | 2 | 65 | Actief | Gaastmeer - Wildschut "De Vlijt" | It Seeblomke | HL90 | Staverse Jol | 9 | 1901 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 6.6 | 2.7 | 0.9 | 2 | 1 | ||
1.546 | 2 | 134 | Actief | Workum - Ulbe Zwolsman, De Hoop | WR6 | Wieringer Aak | 9 | 1898 | Mercedes | 1900 | 1 | 1 | 9.5 | 3.7 | 0.8 | 2 | 1 | |||
1.587 | 2 | 3 | Actief | Monnickendam - Hakvoort | BiW16 | Zeeschouw | 9 | 1948 | Samofa S108 | 1960 | 1 | 2 | 9.6 | 3.1 | 0.7 | 2 | 1 | |||
1.622 | 2 | 74 | Actief | HZ92 | Botter | 9 | 1899 | Mitsubishu | 1900 | 1 | 1 | 6.1 | 3 | 0.8 | 2 | 1 | ||||
1.677 | 2 | 105 | Actief | Huizen | UK12 | Botter | 9 | 1878 | DAF 575 | 1900 | 1 | 1 | 13.5 | 4.2 | 1 | 2 | 2 | |||
1.679 | 2 | 123 | Actief | Gaastmeer - Wildschut "De Vlijt" | Zeehond | WON17 | Staverse Jol | 9 | 1910 | Lister petter 12pk | 1900 | 1 | 2 | 8 | 2.6 | 0.9 | 2 | 1 | ||
1.738 | 2 | 103 | Actief | Workum - Ulbe Zwolsman, De Hoop | Poolster | TX33 | Blazer | 9 | 1918 | DAF DD575 | 1900 | 1 | 1 | 15.7 | 5.16 | 1.25 | 2 | 1 | ||
1.739 | 2 | 54 | Actief | Monnickendam - De Haas | De Drie Gebroeders | HK22 | Botter | 9 | 1899 | Peugeot | 1982 | 1 | 1 | 13.2 | 4.2 | 0.8 | 2 | 1 | ||
1.772 | 2 | 129 | Actief | Hindeloopen - Wijbrands | Hilgonda | WR179 | Wieringer Aak | 9 | 1914 | Samofa tweecilinder | 1950 | 1 | 1 | 11.6 | 4.6 | 0.8 | 2 | 1 | ||
1.891 | 2 | 56 | Actief | HK4 | Zeepunter | 9 | 1900 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 13.05 | 4 | 0.9 | 2 | 1 | ||||
1.892 | 2 | 86 | Actief | Heeg - de Jong | De Slide | LE84 | Schouw | 9 | 1910 | SABB | 1963 | 1 | 2 | 9.5 | 2.75 | 0.5 | 2 | 1 | ||
1.992 | 2 | 75 | Actief | Alkmaar - W.F. Stoel | Jansje Johanna | KH44 | Staverse Jol | 9 | 1900 | Volvo Penta MD2B, | 1950 | 1 | 2 | 6.72 | 2.85 | 0.9 | 2 | 1 | ||
1.993 | 2 | 66 | Actief | Enkhuizen - Heimans | HN1 | Schouw | 9 | 1916 | Onbekend | 1900 | 1 | 2 | 11 | 4 | 1 | 2 | 1 | |||
1.995 | 2 | 53 | Actief | Harderwijk - Kuijkhoven | HK21 | Botter | 9 | 1900 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 11.8 | 3.8 | 1 | 2 | 2 | |||
2.002 | 2 | 14 | Actief | Monnickendam - Van Goor | BU28 | Zeeschouw | 9 | 1947 | DAF 615 | 1992 | 1 | 2 | 10 | 3.5 | 1 | 2 | 2 | |||
2.031 | 2 | 78 | Actief | Kampen - Schepman | KP41 | Botter | 9 | 1890 | Vetus; type 4/56 | 2021 | 1 | 1 | 13.05 | 4 | 0.9 | 2 | 1 | |||
2.067 | 2 | 140 | Actief | Terhorne - Westerdijk | HN.1 | Schouw | 9 | 1936 | Mitsubishi S4S | 2001 | 1 | 2 | 9 | 3.1 | 0.8 | 2 | 2 | |||
2.099 | 2 | 46 | Actief | Ronduite - Wolter Huisman | GT29 | Zeepunter | 9 | 1939 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 6.36 | 1.5 | 0.2 | 2 | 2 | |||
2.100 | 2 | 76 | Actief | Huizen - Schaap | KP118 | Botter | 9 | 1909 | Yanmar | 1996 | 1 | 1 | 13.65 | 4.4 | 0.85 | 2 | 1 | |||
2.119 | 2 | 81 | Actief | Monnickendam - Van Goor | Jonge Sake | LE44 | Zeeschouw | 9 | 1934 | Skoda | 1947 | 1 | 2 | 9.2 | 3.2 | 0.8 | 2 | 1 | ||
2.349 | 2 | 52 | Actief | Kampen - Schepman | HK172 | Botter | 9 | 1911 | Vetus | 1988 | 1 | 1 | 12 | 4 | 0.8 | 2 | 1 | |||
2.353 | 2 | 137 | Actief | Makkum - Amels | Adriana | ZL37 | Schouw | 9 | 1935 | Sabb | 1976 | 1 | 2 | 9 | 3 | 0.6 | 2 | 1 | ||
2.379 | 2 | 104 | Actief | Gorredijk - Gebr. v/d Werf | Maria | UK118 | Schouw | 9 | 1948 | Saab diesel 2cyl | 1963 | 1 | 2 | 8.5 | 3.25 | 0.85 | 2 | 1 | ||
2.494 | 2 | 130 | Actief | Workum - Ulbe Zwolsman, De Hoop | De Oude Zon | WR35 | Wieringer Aak | 9 | 1909 | Volvo Penta MD2B | 1900 | 1 | 1 | 8.55 | 3.6 | 0.5 | 2 | 2 | ||
2.496 | 2 | 142 | Actief | Harderwijk - Van Kuikhoven | EB18 | Pluut | 9 | 1895 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 11.6 | 3.5 | 0.6 | 2 | 1 | |||
2.615 | 2 | 87 | Actief | Terhorne - Westerdijk | LE86 | Schouw | 9 | 1934 | Samofa | 1900 | 1 | 2 | 10.2 | 3.6 | 0.55 | 2 | 1 | |||
2.648 | 2 | 85 | Actief | Lemmer - De Boer | Doeske | LE8 | Lemsteraak | 9 | 1913 | Volvo Penta | 1900 | 1 | 2 | 12.6 | 4 | 0.8 | 2 | 1 | ||
2.664 | 2 | 64 | Actief | Urk - Metz | Vrouwe Johanna | HL77 | Zeeschouw | 9 | 1907 | Nanni D | 2006 | 1 | 1 | 6.5 | 2.35 | 0.85 | 2 | 1 | ||
2.718 | 2 | 61 | Actief | Janneke | HL10 | Visserman Schouw | 9 | 1947 | Yanmar 80 pk | 1900 | 1 | 2 | 11 | 3.5 | 0.7 | 2 | 1 | |||
2.757 | 2 | 133 | Actief | Workum - Ulbe Zwolsman, De Hoop | WR54 | Wieringer Aak | 9 | 1912 | Peugeot | 1984 | 1 | 1 | 12.58 | 4.4 | 0.8 | 2 | 2 | |||
2.761 | 2 | 122 | Actief | Joure - A. van der Zee | WON119 | Lemsteraak | 9 | 1908 | Gardner | 1956 | 1 | 2 | 13.4 | 4.35 | 0.9 | 2 | 1 | |||
2.836 | 2 | 47 | Actief | Monnickendam - De Rijn | Roelida Marianne | HD2 | Botter | 9 | 1903 | Mercedes OM615 | 1950 | 1 | 1 | 13.5 | 4.1 | 0.8 | 2 | 2 | ||
2.956 | 2 | 93 | Actief | Monnickendam - Van Goor | RD79 | Schouw | 9 | 1933 | Volvo Penta | 1900 | 1 | 2 | 8.58 | 3.22 | 0.8 | 2 | 1 | |||
3.369 | 2 | 69 | Actief | HN21 | Schouw | 9 | 1913 | Onbekend | 1900 | 1 | 2 | 8.45 | 2.93 | 0.65 | 2 | 2 | ||||
3.562 | 2 | 111 | Actief | Huizen - Kok | VD153 | Botter | 9 | 1899 | VW Caddy 1.9 sdi | 2002 | 1 | 1 | 13.8 | 4.2 | 1.2 | 2 | 1 | |||
3.581 | 2 | 100 | Actief | Makkum - Amels | Uiver | ST5 | Visserman Schouw | 9 | 1935 | Nanni 4.50 | 2012 | 1 | 2 | 10.3 | 3.4 | 0.8 | 2 | 2 | ||
3.587 | 2 | 59 | Actief | Harderwijk - Veluvia | HK9 | Rondbouw | 9 | 1937 | Mitsubishi 4 cyl | 1900 | 1 | 2 | 10 | 3.5 | 0.7 | 2 | 2 | |||
3.591 | 2 | 42 | Actief | EB65 | Botter | 9 | 1900 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 12 | 4.05 | 0.95 | 2 | 2 | ||||
4.753 | 2 | 116 | Actief | Enkhuizen - Vooruit | IJzeren Kaap | VD54 | Volendammer Kwak | 9 | 1911 | Onbekend | 1900 | 1 | 2 | 16 | 4.5 | 1 | 2 | 2 | ||
5.441 | 2 | 36 | Actief | Huizen - Kok | EB46 | Botter | 9 | 1886 | Deutz/Vetus | 2001 | 1 | 1 | 13.65 | 4.45 | 0.9 | 2 | 2 | |||
5.442 | 2 | 124 | Actief | Makum - Amels | Komeet | WON25 | Schouw | 9 | 1949 | Sabb 2G/RG | 1975 | 1 | 2 | 9 | 3.1 | 0.5 | 2 | 2 | ||
5.443 | 2 | 91 | Actief | Harderwijk - Oosting | Vrouwe Johanna | RD3 | Pluut | 9 | 1909 | Hanomag D28CW | 1966 | 1 | 1 | 10.9 | 3.75 | 0.62 | 2 | 2 | ||
5.444 | 2 | 38 | Actief | Huizen - Schaap | EB52 | Botter | 9 | 1879 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 13.5 | 4.2 | 1.1 | 2 | 2 | |||
5.445 | 2 | 57 | Actief | Hop | HK61 | Pluut | 9 | 1889 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 11.7 | 3.55 | 0.65 | 2 | 2 | |||
5.446 | 2 | 51 | Actief | Hasselt - Van Aller | HK103 | Botter | 9 | 1890 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 11.6 | 4.8 | 0.95 | 2 | 2 | |||
5.448 | 2 | 45 | Actief | Muiden - Schouten | Y-Vector | GT13 | Botter | 9 | 1901 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 12 | 4.5 | 0.9 | 2 | 2 | ||
5.449 | 2 | 63 | Actief | HL74 | Staverse Jol | 9 | 1903 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 13.5 | 4 | 0.9 | 2 | 2 | ||||
5.450 | 2 | 44 | Actief | Workum - Ulbe Zwolsman, De Hoop | EH30 | Wieringer Aak | 9 | 1908 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 10.4 | 4.4 | 0.7 | 2 | 2 | |||
5.451 | 2 | 94 | Actief | Papendrecht - Duivendijk | SL1 | Blazer | 9 | 1911 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 14 | 5 | 1 | 2 | 2 | |||
5.452 | 2 | 4 | Actief | Wanneperveen - Huisman, Peter | BLO2 | Zeepunter | 9 | 1917 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 6.4 | 1 | 1 | 2 | 2 | |||
5.454 | 2 | 109 | Actief | Monnickendam - Van Goor | Willem | UK84 | Marker Rondbouw | 9 | 1934 | Onbekend | 1900 | 1 | 2 | 10.5 | 3.3 | 0.8 | 2 | 1 | ||
5.455 | 2 | 117 | Actief | Monnickendam - Van Goor | Catharina | VD8 | Volendammer Kwak | 9 | 1936 | Onbekend | 1900 | 1 | 2 | 10.5 | 3.55 | 0.8 | 2 | 2 | ||
5.456 | 2 | 92 | Actief | Monnickendam - Van Goor | RD47 | Schouw | 9 | 1938 | Onbekend | 1900 | 1 | 2 | 9.4 | 3.25 | 1 | 2 | 2 | |||
5.457 | 2 | 13 | Actief | Spakenburg - Nieuwboer | BU210 | Botter | 9 | 1986 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 14 | 3.5 | 1.1 | 1 | 2 | 2 | ||
2 | 144 | Actief | LE51 | Lemsteraak | 9 | 1924 | Onbekend | 1900 | 1 | 2 | 9.1 | 3.5 | 0.8 | 2 | 2 | |||||
2 | 139 | Actief | Harderwijk - Veluvia | Almeri | ZS3 | Pluut | 9 | 1946 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 9.3 | 3 | 0.8 | 2 | 2 | |||
2 | 108 | Actief | UK30 | Schouw | 9 | 1934 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 13.05 | 4 | 0.9 | 2 | 1 | |||||
2 | 49 | Actief | HI5 | Staverse Jol | 9 | 1890 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 10.6 | 1 | 1 | 2 | 2 | |||||
2 | 102 | Actief | ST60 | Staverse Jol | 9 | 1900 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 12 | 4 | 0.9 | 2 | 2 | |||||
2 | 41 | Actief | Grafhorst - Peter Huisman | EB64 | Zeepunter | 9 | 1919 | Onbekend | 1900 | 1 | 1 | 6.1 | 1.6 | 1 | 2 | 2 |